Iestatiet reģionu: Latvia

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Pārdošana tiešsaistē – kam pievērst uzmanību saistībā ar loģistikas darbībām

28.08 2024 Uncategorized

E-komercijas straujajā pasaulē loģistika ir kas vairāk par paciņu pārvietošanu no punkta A uz punktu B – tas ir izšķiroši svarīgs elements, kas var būtiski ietekmēt klientu apmierinātību, atkārtotu iepirkšanos un uzņēmuma panākumus kopumā. Turpinot pieaugt tiešsaistes pirkumu popularitātei, ļoti svarīgi optimizēt loģistikas darbības, lai saglabātu konkurētspēju un atbilstu klientu gaidām. Tā kā “HRX” nodrošina e-komercijas paku piegādes pakalpojumus visā Eiropā, esam apkopojuši vērtīgu informāciju, ar kuru vēlamies padalīties.

Loģistikas izšķiroši svarīgā loma e-komercijā

Loģistika ietver visas darbības, kas nepieciešamas, lai produktus no ražotāja vai piegādātāja nogādātu pie galapatērētāja. Tā ietver krājumu pārvaldību, pasūtījumu izpildi, piegādi un nodošanu atpakaļ. Saskaņā ar “McKinsey & Company” pārskata rezultātiem loģistikai un piegādes ķēdes pārvaldībai ir izšķiroša loma, lai panāktu klientu apmierinātību un tos paturētu – tas ir ļoti nozīmīgi uzņēmuma ilgtermiņa panākumiem.

Kā lieliska loģistika uzlabo atkārtotas iepirkšanās rādītājus

1. Klientu apmierinātība un noturēšana

Pētījums liecina, ka loģistikai ir izšķiroši svarīga loma, nodrošinot klientu apmierinātību. Deloitte pētījumā noskaidrots, ka 67 % patērētāju piegādes ātrumu un precizitāti uzskata par nozīmīgākajiem faktoriem, kas ietekmē viņu apmierinātību ar iepirkšanos tiešsaistē. Tas norāda uz to, cik liela nozīme klientu noturēšanā ir uzticamai un laikus veiktai loģistikai.

Ja klienti savus pasūtījumus saņem laikā un labā stāvoklī, ir lielāka varbūtība, ka viņi atgriezīsies, lai veiktu turpmākus pirkumus. “Forrester Research” pētījuma rezultāti liecina, ka 88 % klientu ir gatavi maksāt vairāk par ātrāku piegādi, ja tā nozīmē labāku pieredzi.

2. Pasūtījumu izpilde un ātrums

Pasūtījuma izpildes ātrums tiešā veidā ietekmē klientu lojalitāti. “Journal of Business Logistics” publicētajā pētījumā noskaidrots, ka ātrāka pasūtījumu izpilde būtiski palielina atkārtotu pirkumu varbūtību. Šajā pētījumā norādīts u to, ka ar katru dienu, kurā sūtījums kavējas, klienta apmierinātība krītas par 1,6 %.

3. Krājumu pārvaldība

Efektīva krājumu pārvaldība nodrošina to, ka preces ir krājumā un pieejamas klientiem, tādējādi novēršot zaudētās pārdošanas iespējas un paaugstinot klientu apmierinātību. “Aberdeen Group” pārskatā noskaidrots, ka uzņēmumi, kuriem ir modernas krājumu pārvaldības sistēmas, gūst par 22 % lielāku klientu apmierinātību, un viņiem par 19 % uzlabojas pasūtījumu izpildes rādītāji.

Padomi, kā loģistiku padarīt efektīvāku

Turpmāk tekstā dalīsimies ar dažām idejām par to, kā uzlabot loģistikas procesu.

Pasūtījuma izpildes vienkāršošana

1. Automatizācija un efektivitāte

Pasūtījumu izpildes automatizācija var būtiski uzlabot apstrādes laiku un mazināt kļūdas. Honeywell pētījumā noskaidrots, ka 78 % mazumtirgotāju, kuri ir ieviesuši automatizācijas tehnoloģijas, ir labāka pasūtījumu precizitāte un ātrāks apstrādes laiks.

2. Caurskatāmība un izsekojamība

Ja klientiem piedāvā izsekošanas informāciju reāllaikā, tas var uzlabot viņu iepirkšanās pieredzi un mazināt raizes par saviem pasūtījumiem. “Harvard Business Review” pētījumā noskaidrots, ka 84 % klientu vēlas saņemt aktuālo reāllaika informāciju par saviem pasūtījumiem.

Efektīvas izsekošanas sistēmas ļauj informēt klientus un mazina jautājumu daudzumu klientu apkalpošanas dienestā par pasūtījuma statusu, ļaujot jūsu komandai koncentrēties uz stratēģiski nozīmīgākiem uzdevumiem.

Efektīva atpakaļ nodošanas pārvaldība

1. Atpakaļ atdošanas politika un klientu pieredze

Klientam draudzīga atpakaļ atdošanas politika ļauj saglabāt klientu uzticēšanos un uzlabo atkārtotu darījumu iespējas. Vienkāršota atpakaļ atdošanas procesa ieviešana, tostarp vienkārša atdošana atpakaļ tiešsaistē un ātra naudas atmaksa var uzlabot kopējo klientu pieredzi un atkārtotu pirkumu iespējas.

Ilgtspējīga loģistikas prakse

1. Ietekme uz vidi un klientu izvēles

Patērētāji arvien lielāku nozīmi piešķir ilgtspējai. Nielsen pētījumā noskaidrots, ka 66 % pasaules patērētāju ir gatavi maksāt vairāk par produktiem un pakalpojumiem no uzņēmumiem, kuri tiecas radīt pozitīvu ietekmi uz vidi un sabiedrību.

Ilgtspējīgas loģistikas prakses ieviešana, piemēram, videi draudzīgs iepakojums un piegādes maršrutu optimizēšana, lai mazinātu izmešu daudzumu, var uzlabot jūsu zīmola tēlu un pievilcību tādu klientu acīs, kuriem ir svarīga vides aizsardzība. Uzņēmumi, kuru prioritāte ir ilgtspēja, var sevi izcelt un piesaistīt uzticamu klientu bāzi.

Loģistikas veiktspējas uzraudzība un uzlabošana

1. Izpildes pamatrādītāji (KPI)

Sekošana izpildes pamatrādītājiem KPI ir ļoti svarīga, lai novērtētu loģistikas darbību efektivitāti. Kopējais KPI ietver piegādes precizitāti, pasūtījuma izpildes ātrumu un klientu apmierinātības rādītājus. “Logistics Management Group” pārskatā norādīts, ka uzņēmumi, kuri aktīvi uzrauga un uzlabo savus loģistikas KPI, iegūst par 20 % augstākus klientu apmierinātības rādītājus.

Šo mērījumu regulāra pārskatīšana un analizēšana var palīdzēt noskaidrot jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi, un pārliecināties, ka jūsu loģistikas darbības joprojām atbilst klientu gaidām.

Secinājumi

Loģistikas darbību optimizēšana ir izšķiroši svarīga, lai nodrošinātu atkārtotu iepirkšanos un panāktu uzņēmuma ilgtermiņa panākumus e-komercijā. Sākot no laikus veiktām un precīzām piegādēm, līdz tehnoloģiju izmantošanai un ilgtspējīgas prakses ieviešanai – efektīva loģistika var būtiski uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti. Koncentrēšanās uz šīm svarīgākajām jomām un nemitīga loģistikas procesu uzlabošana var jūsu uzņēmumam nodrošināt izaugsmi un panākumus tiešsaistes tirgus konkurencē.

Uzņēmumam, kurš meklē veidus, kā uzlabot savu loģistiku, būtiskas pārmaiņas var radīt sadarbība ar augstākā līmeņa loģistikas pakalpojumu sniedzēju, kurš pazīstams ar izcilu klientu apkalpošanu, elastību un īsiem pārvadājumu laikiem. Ja meklējat šādu partneri, aicinām izmēģināt mūs. Jums tikai jāuzklikšķina uz saites, kas redzama turpmāk tekstā, un jāaizpilda kontaktinformācijas veidlapa – mūsu pārdošanas komanda ļoti drīz ar jums sazināsies.

Sazināties ar “HRX” tirdzniecības komandu.

Tev varētu arī interēsēt:

Riska vadība steidzamos pārvadājumos: Praktiska rokasgrāmata loģistikas vadītājiem

29.05 2025 Uncategorized
Steidzamie pārvadājumi bieži vien ir cieši saistīti ar ražošanas grafikiem un stingriem pakalpojumu līmeņa līgumiem. Šādos gadījumos kavēšanās nozīmē ne tikai aizkavētu piegādi – tā var radīt finansiālus zaudējumus, sabojāt reputāciju un izjaukt uzticību starp partneriem. HRX labi apzinās, ka riska vadība nav tikai drošības pasākums – tā ir būtiska uzņēmējdarbības sastāvdaļa, it īpaši, ja …

2025. gada piegādes ķēžu prioritāte: cilvēkcentrētas stratēģijas

30.04 2025 Uncategorized
2025. gadā piegādes ķēžu pārvaldības vide piedzīvo būtiskas pārmaiņas. Lai arī tehnoloģiskie sasniegumi, piemēram, mākslīgais intelekts, automatizācija un datu analītika turpina spēlēt nozīmīgu lomu, arvien vairāk tiek atzīts, ka cilvēka faktors kļūst vēl svarīgāks nekā jebkad iepriekš. Organizācijas saprot, ka, lai veiksmīgi orientētos mūsdienu piegādes ķēžu sarežģītībā, tām jāprioritizē cilvēkcentrētas stratēģijas. Zemāk dalāmies ar ieskatiem, …

Kā Latvijas speciālās ekonomikas zonas pārveido ražošanu

01.04 2025 Uncategorized
Baltijas reģions kļūst par nozares jaunu stratēģisko centru, un Latvija ir šo pārmaiņu priekšgalā. Latvija ir intensīvi strādājusi, lai ar prasmīgu darbaspēku, labi attīstītu infrastruktūru un labu ģeogrāfisko novietojumu paaugstinātu savu ražošanas spēju. Liels nopelns šajā izaugsmē ir valsts speciālajām ekonomiskajām zonām (SEZ), kurās ārvalstu un vietējās investīcijas veicina nodokļu atvieglojumi, zemāki tarifi un paātrināti …

Vissvarīgākā piegādes ķēdes pārvaldības stratēģija 2025. gadam

04.03 2025 Uncategorized
2025. gadu sākam ar vēl nepieredzētu neskaidrību. Ģeopolitiskā spriedze, tirdzniecības kari, ekonomiskā polarizācija un arvien stingrākie noteikumi maina to, kā preces pārvietojas pa pasauli. Ražotājiem un tirdzniecības organizācijām šīs neskaidrības nozīmē ko vairāk nekā tikai izaicinājumus. Šie traucēkļi var nozīmēt zaudētu peļņu, samazinātu piekļuvi tirgum un lielākas izmaksas uzņēmumam. Ierastā piegādes ķēžu pārvaldība, kuras pamatā …

Ko iespējamie Trampa tarifi Eiropai varētu nozīmēt Latvijai

04.02 2025 Uncategorized
Esot mainīgajā ģeopolitiskajā un ekonomiskajā situācijā, nesenie ASV prezidenta Donalda Trampa izteikumi par jauniem tarifiem importam no Eiropas dažiem cilvēkiem radījuši šaubas par to ietekmi uz tirdzniecību pasaules mērogā. Šī problēma un iespējamība, varētu nest gan ieguvumus, gan grūtības visām Baltijas valstīm, tostarp Latvijai. Šajā rakstā analizēsim šo divu problēmu iespējamās sekas, kas ietekmētu Latvijas …

Kravas apdrošināšana – kas jāzina katram sūtītājam

09.01 2025 Uncategorized
Sūtot preces ar sauszemes kravu transportu, daudzi sūtītāji ir pārliecināti, ka transporta uzņēmumi automātiski uzņemas atbildību par visām neveiksmēm, vai ka CMR (Konvencija par kravu starptautisko pārvadājumu līgumu) apdrošināšana segs visus iespējamos zaudējumus. Diemžēl šie uzskati ne tuvu neatbilst patiesībai. CMR apdrošināšanai ir būtiski ierobežojumi, kuru dēļ daudzi sūtījumi nav pasargāti no finansiāla riska. Šajā …